Onze tankkaarten
De Circle K Card-aanbieding, oplossingen voor uw mobiliteit :
- De beloften van Circle K Cards
- Meerdere services : Car-wash, parking, kilometerheffing
- Het grootste netwerk
Circle K card voordelen
Ik heb vragen over de kaart
-
Kan ik als particulier kiezen voor Circle K Cards?
Nee, Circle K Cards zijn enkel mogelijk voor vennootschappen, zelfstandigen en vrije beroepen die actief zijn in België.
-
Ik heb net mijn kaarten ontvangen. Zijn de kaarten al geactiveerd?
Ja, u kunt de kaarten gebruiken zodra u ze ontvangt. U hebt echter ook de pincodes nodig. Die worden u afzonderlijk toegestuurd.
-
Ik wil een nieuwe kaart bestellen. Hoe lang duurt het voor ik mijn kaart ontvang?
Als u de kaart bestelt op Fleet Portal via uw beveiligde toegang, dan ontvangt u de kaart en de code gewoonlijk zeven tot tien werkdagen na de bestelling.
-
Ik wil voor mijn kaarten de optie activeren om de kilometerstand in te voeren. Kan dit?
Ja, u kunt deze wijziging zelf doorvoeren op Fleet Portal. Wij sturen u de nieuwe kaarten vervolgens gratis toe. De rest blijft identiek (geheime code enz.). U kunt ook contact met ons opnemen (+32 2 288 99 79) en ons aangeven welke kaarten u wilt aanpassen.
-
Is het mogelijk om bij elke tankbeurt specifieke informatie in te geven?
Nee, behalve wat de kilometerstand van het voertuig betreft. U kunt steeds contact opnemen met uw dossierbeheerder voor meer details.
-
Mijn kaart is gestolen of verloren! Wat moet ik doen om de kaart te blokkeren?
U kunt uw kaart 24/24 telefonisch laten blokkeren op het nummer +32 2 288 94 00 of het kan ook via het internet op Fleet Portal. U kunt ook meteen een duplicaat aanvragen.
-
Waar vind ik het nummer van mijn tankkaart?
Het nummer van de kaart bevindt zich op de achterzijde. Het begint met 710001, 710091 of 711302, gevolgd door twaalf cijfers.
-
Wat kan ik betalen met mijn tankkaart?
De producten die in aanmerking komen staan in pictogrammen afgebeeld op de achterzijde van de kaart. Met de Fleet Card Europe (Eurotrafic) kunt u ook de tol betalen voor de meeste snelwegen, bruggen en tunnels in Europa. Meer informatie vindt u op de website.
-
Ik heb drie keer een foute code ingegeven. Wat moet ik doen?
U moet contact opnemen met u vlootbeheerder van uw bedrijf. De blokkering van de tankkaart wordt automatisch opgeheven na 24 uur.
-
Waar kan ik mijn tankkaart gebruiken?
Uw tankkaart is bruikbaar in meer dan 500 Belgische TotalEnergies-stations als u over een Fleet Card Belgium beschikt (710001), in de 17.000 Europese TotalEnergies-stations en bij de partners als u een Fleet Card Europe hebt (711302) of in de 1000 TotalEnergies-stations in de Benelux en bij de partners als u een Fleet Card Benelux hebt (710091). Voor meer informatie kunt u terecht op onze website of kunt u contact opnemen met ons.
-
Ik heb mijn toegangsgegevens voor Fleet Portal niet ontvangen. Hoe kan ik ze verkrijgen?
We versturen de toegangsgegevens per post wanneer u geregistreerd bent. Hebt u ze niet ontvangen, neem dan contact met ons op. We sturen u de gegevens dan meteen toe per e-mail.
-
Ik ontvang mijn facturen niet, hoewel er wel regelmatig geld van mijn rekening gaat. Hoe kan dat?
U ontvangt de facturen direct via de website Fleet Portal en vindt ze onder de rubriek 'Facturen'. Misschien hebt u nog geen kijkje genomen op de site? Is er toch een probleem, neem dan contact met ons op en we gaan meteen na waar de fout zich voordoet.
-
Hoe lang blijven de facturen beschikbaar op Fleet Portal?
U kunt de facturen achttien maanden na datum van uitgave, downloaden op de site. Hebt u een bepaalde factuur nodig buiten deze periode, dan kunt u deze nog steeds aanvragen op de site.
-
De website Fleet Portal is niet beschikbaar. Wat kan ik doen?
Breng ons indien mogelijk eerst en vooral op de hoogte. Wij zullen er alles aan doen om de site zo snel mogelijk opnieuw beschikbaar te stellen.
-
Ik heb informatie nodig over mijn Gratis Pechverhelping. Op welk nummer kan ik terecht?
Voor alle inlichtingen over de Gratis Pechverhelping kunt u bellen naar het nummer +32 2 288 33 22
-
Waarvoor staan de foutcodes op de betaalterminal buiten?
- 101 tankkaart vervallen (neem contact op met de vlootbeheerder van het bedrijf)
- 117 verkeerde code
- 181 tankkaart tijdelijk geblokkeerd na ingave van drie verkeerde codes
- 185 verkeerd product
- 208 & 209 tankkaart definitief geblokkeerd
- 295 limiet bereikt (/dag, week of maand)