De Reward Club kaart, daar geniet ik dagelijks van
Veelgestelde vragen persoonlijke gegevens
-
Mijn nummerplaat is gewijzigd: waar moet ik dit aanpassen?
Met uw Reward Club kaartnummer en paswoord kan u inloggen op uw persoonlijke rekening op onze website circlek.be. In de persoonlijke gegevens wijzigt u de nummerplaat. U kan ook bellen naar het callcenter +32 2 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
-
Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en wijzigen?
Met uw Reward Club kaartnummer en paswoord kan u inloggen op uw persoonlijke rekening op onze website www.circlek.be. U kan op elk ogenblik uw gegevens raadplegen of wijzigen. U kan ook bellen naar het callcenter +32 2 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
-
Ik wil een paswoord aanvragen maar dat lukt niet.
Het komt voor dat wij niet over de juiste schrijfwijze van uw naam beschikken, dat u onder een andere naam bij ons bekend staat of dat wij helemaal geen identiteitsgegevens hebben. Op dat ogenblik herkent de computer de naam niet die u heeft ingegeven. Probeer het door een spatie in te geven in het veld NAAM en het veld VOORNAAM leeg te laten. Lukt het dan nog niet, bel dan het callcenter op het nummer +32 2 288 33 22 (kies optie 2 na taalkeuze).
-
Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden. Wat kan ik doen?
Neem contact met het callcenter op +32 2 288 33 22 en kies de optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.
Veelgestelde vragen Uw kaart en uw punten
-
Waar kan ik een Reward Club kaart bekomen?
De Reward Club kaart is gratis verkrijgbaar in alle TotalEnergies stations die deelnemen aan het getrouwheidsprogramma in België.
-
Hoe kan ik mijn punten omruilen?
U kunt uw punten omruilen voor prepaid kaarten, promotieartikelen of direct betalen voor uw aankopen in de shop.
-
Hoe kan ik mijn puntensaldo raadplegen?
U kan uw puntensaldo raadplegen bij het inloggen op de website circlek.be. Uw saldo is ook beschikbaar op uw aankoopbonnetjes.
-
Ik ben op station en kan mijn punten niet omruilen?
Uw kaart dient geregistreerd te worden om uw punten te kunnen omwisselen. U kan uw kaart registreren via de website.
-
Ik heb getankt buiten de openingsuren. Kan ik het ticket laten valideren op mijn Reward Club kaart?
Ja, u heeft 30 dagen de tijd om het ticket te laten registreren op uw getrouwheidskaart in het station waar u getankt heeft.
-
Ik stel vast dat mijn puntensaldo op 0 staat.
Als u uw kaart de laatste 12 maanden niet meer gebruikt heeft, wordt uw puntensaldo automatisch op 0 gezet.
-
Ik heb getankt en de tankbeurt laten registreren op mijn kaart maar vind de tankbeurt niet terug op mijn klantenrekening op de website.
De gegevens van alle stations worden 's nachts doorgestuurd naar een centrale computer.
-
Ik ken het nummer van mijn Reward Club kaart niet.
Het nummer van de kaart staat onder de barcode en begint met 9926 of 9924 voor de truckers. Het nummer staat eveneens vermeld op het transactie ticket dat u in de shop krijgt.
-
Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden. Wat kan ik doen?
Neem contact op met onze callcenter via +32 2 288 33 22 en kies optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.
Veelgestelde vragen van verloren of gestolen kaart
-
Wat moet ik doen als ik mijn Reward Club kaart verloren heb?
Als u uw Reward Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
-
Kan ik de punten van een verloren kaart laten overzetten?
Ja, u kunt uw punten en gegevens op een nieuwe kaart laten overzetten bij het inloggen met uw oude kaartnummer. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
-
Hoe laat ik mijn Reward Club kaart blokkeren?
Als u uw Reward Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).
-
Wat moet ik doen om een nieuwe kaart te bekomen?
U kan een nieuwe kaart gratis in één van onze stations vragen.
-
Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden. Wat kan ik doen?
Neem contact op met het callcenter op 02 288 33 22 en kies optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.