FAQ
-
Hoe kan ik mijn puntensaldo raadplegen?
-
Hoe kan ik mijn punten omruilen?
-
Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en wijzigen?
-
Wat is gedekt door Gratis pechverhelping?
-
Waar kan ik het einde van mijn geldigheidsduur raadplegen?
-
Waar kan ik een Club kaart bekomen?
-
Ik ben op station en kan mijn punten niet omruilen?
-
Hoe vaak moet ik Excellium tanken voordat de voordelen meetbaar zijn ?
-
Ik heb wel getankt maar mijn tankbeurt niet op de kaart kunnen laten registreren. Ben ik nu gedekt door Gratis Pechverhelping ?
-
Hoe kan ik me aanmelden voor Gratis pechverhelping?
-
Ik heb getankt buiten de openingsuren. Kan ik het ticket laten valideren op mijn Club kaart?
-
Mijn nummerplaat is gewijzigd: waar moet ik dit aanpassen?
-
Wat moet ik doen als ik mijn Club kaart verloren heb?
-
Ik ken het nummer van mijn Club kaart niet.
-
Ik heb getankt en de tankbeurt laten registreren op mijn kaart maar vind de tankbeurt niet terug op mijn klantenrekening op internet.
-
Is Gratis Pechverhelping ook geldig na tankbeurten in het buitenland?
-
Welke voertuigen zijn gedekt door Gratis pechverhelping?
-
Zijn de EXCELLIUM-brandstoffen biobrandstoffen ?
-
Ik stel vast dat mijn puntensaldo op 0 staat.
-
In geval van een storing, welk nummer moet ik bellen om contact op te nemen met Gratis pechverhelping?