FAQ

  • Hoe kan ik mijn puntensaldo raadplegen?
  • Hoe kan ik mijn punten omruilen?
  • Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens raadplegen en wijzigen?
  • Wat is gedekt door Gratis pechverhelping?
  • Waar kan ik het einde van mijn geldigheidsduur raadplegen?
  • Waar kan ik een Club kaart bekomen?
  • Ik ben op station en kan mijn punten niet omruilen?
  • Hoe vaak moet ik Excellium tanken voordat de voordelen meetbaar zijn ?
  • Ik heb wel getankt maar mijn tankbeurt niet op de kaart kunnen laten registreren. Ben ik nu gedekt door Gratis Pechverhelping ?
  • Hoe kan ik me aanmelden voor Gratis pechverhelping?
  • Ik heb getankt buiten de openingsuren. Kan ik het ticket laten valideren op mijn Club kaart?
  • Mijn nummerplaat is gewijzigd: waar moet ik dit aanpassen?
  • Wat moet ik doen als ik mijn Club kaart verloren heb?
  • Ik ken het nummer van mijn Club kaart niet.
  • Ik heb getankt en de tankbeurt laten registreren op mijn kaart maar vind de tankbeurt niet terug op mijn klantenrekening op internet.
  • Is Gratis Pechverhelping ook geldig na tankbeurten in het buitenland?
  • Welke voertuigen zijn gedekt door Gratis pechverhelping?
  • Zijn de EXCELLIUM-brandstoffen biobrandstoffen ?
  • Ik stel vast dat mijn puntensaldo op 0 staat.
  • In geval van een storing, welk nummer moet ik bellen om contact op te nemen met Gratis pechverhelping?