Image
family and cards
Image
family
Reward Club

De Reward Club kaart, daar geniet ik dagelijks van

De Reward Club, haal het meest uit uw bezoek in onze servicestations
Image
icon

Inloggen klantenzone

Image
icon

Activeer mijn kaart ontvangen in servicestation

Image
icon

Mijn Reward Club kaart online bestellen

Image
campaign

Wedstrijden met prestigieuze geschenken

Neem deel aan onze wedstrijden en probeer prestigieuze geschenken te winnen: een auto, gameconsoles, toegangsbewijzen voor 24H, ...
Volg ons!

Image
people

Spaar punten

Verzamel punten bij elke aankoop van brandstof en smeermiddelen in onze TotalEnergies tankstations.

Image
support

Gratis Pechverhelping

Profiteer van gratis service- en vervangende voertuigen in heel Europa binnen 3 weken na aanschaf van 25 liter brandstof die is gekocht bij een van onze stations.

Image
happy man

Ruil uw Reward Club punten om tegen carwash beurten!

U kan vanaf nu uw Reward Club punten omruilen voor een carwashbeurt bij Wash. Kies een wasprogramma of een waskaart naar keuze en laat je wagen stralen! Via de volgende link vind je meer informatie over Wash

Image
signature

Voorwaarden Reward Club

Lees de Reward Club Voorwaarden

Image
card

Gift card

Profiteer van de Gift Card van Circle K

Image
1

Vraag uw kaart gratis in de shop van een TotalEnergies tankstation of bestel hem hier online.

Image
2

Registreer hier uw kaart online en beheer uw account online, vindt uw totaal aantal punten.

Veelgestelde FAQ

Een station vinden

Contacteer ons

Veelgestelde vragen persoonlijke gegevens

Veelgestelde vragen Uw kaart en uw punten

Veelgestelde vragen van verloren of gestolen kaart

  • Wat moet ik doen als ik mijn Reward Club kaart verloren heb?

    Als u uw Reward Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

  • Kan ik de punten van een verloren kaart laten overzetten?

    Ja, u kunt uw punten en gegevens op een nieuwe kaart laten overzetten bij het inloggen met uw oude kaartnummer. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

  • Hoe laat ik mijn Reward Club kaart blokkeren?

    Als u uw Reward Club kaart verloren heeft, kan u uw kaart blokkeren via de rubriek « Verloren kaart », in het deel ‘Al lid’. U dient daarvoor uw oude kaartnummer bij de hand te hebben. Uw gegevens en punten zullen automatisch op uw nieuwe kaart overgezet worden. Als u uw oude kaartnummer niet meer kent, neem dan contact op met het callcenter op 02 288 33 22 (optie 2 na taalkeuze).

  • Wat moet ik doen om een nieuwe kaart te bekomen?

    U kan een nieuwe kaart gratis in één van onze stations vragen.

  • Ik heb geen antwoord op mijn vraag gevonden. Wat kan ik doen?

    Neem contact op met het callcenter op 02 288 33 22 en kies optie 2 na de taalkeuze om verdere inlichtingen te krijgen.